top of page
  • gajcigorsek

UČENJE ŠTEVILA PI

Število Pi je neskončno število, ki se uporablja pri matematiki, fiziki in drugod in je matematična konstanta. Uporablja se tudi pri določanju ploščine in obsega kroga. Veliko ljudi se uči število Pi, saj želijo tekmovati na tekmovanjih ali pa se ga preprosto naučijo iz zanimanja in radovednosti. Mednarodni dan števila Pi pa je 14. marca, ki je v angleškem zapis 3.14. Leta 2021 je 25-letna Rajveera Meena dosegla rekord 70.000 decimalk in se je s tem vpisala v Guinessovo knjigo rekordov.

Tudi učenke 8. a-razreda so se iz velikega zanimanja začele učiti Pi. Učiteljica Irena Rotovnik Aplinc jim je zastavila izziv, da se v enem tednu učenke ali učenci naučijo 64 decimalk Pi-ja, tako pa bi pridobili oceno 5. 6 učenk 8. a-razreda so si zastavile izziv in se uspešno naučile 64 decimalk Pi-ja in s tem pridobile odlično oceno.

Ko sem se jaz naučila 64 decimalk števila Pi, sem bila zelo ponosna nase in se bom poskusila naučiti še več števil Pi-ja in s tem poskusila premagati državni rekord. Najlažje sem se naučila števila Pi tako, da sem si večkrat na glas ponovila 5 decimalk, najprej sem začela s 3,14159 ..., tako pa sem nadaljevala vse do 64. decimalke. Zelo hitro sem se jih naučila tudi tako, da sem si oblikovala zaporedje, npr. 3,14159 (palec), 26535 (kazalec) … Tako sem se zelo hitro učila. Če se boste začeli učiti število Pi, si najprej zapolnite manjšo število decimalk in ne začeti z novimi, dokler se prvih ne naučite dovolj dobro.


1. Ali se je bilo težko naučiti število Pi v tako kratkem času?

Vse punce, ki so sodelovale, so mi dejale, da so se števila Pi naučile z veliko lahkoto in iznajdljivostjo.

2. Ali si imela kakšen poseben način učenja?

Skoraj vse punce so mi na to vprašanje odgovorile, da so se števila Pi učile tako, da so si zapomnile prvih pet ali štirih decimalk, nekatere pa so mi preprosto odgovorile, da niso imele posebne metode.


3. Ali si imela kaj treme pred tablo, ko si morala recitirati/napisati število Pi-ja?

Vse punce so mi odgovorile, da so pred nastopom imele tremo, ker pa so znale število Pi popolno, jih trema ni ustavila.

Zahvaljujem se puncam, ki so mi odgovorile na vprašanja.

Želim vam vso srečo z učenjem Pi-ja še naprej.


Pripravila L. J.

Viri:

9 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page