top of page
  • gajcigorsek

Ko rišem, se sprostim!

V vsaki novi izdaji bomo intervjuvali kakšnega talentiranega učenca na naši šoli.

V tej izdaji smo se odločili, da Niki Ogrin, učenki 8. a razreda, zastavimo par vprašanj.

Zato vas, dragi naši bralci, vljudno vabimo, da nam pišete na PIKSLOV e-naslov in nam predstavite svojo nadarjenost, mi jo bomo z veseljem predstavili v našem časopisu PIKSLI :).


Kdaj si se začela ukvarjati z umetnostjo?

Z risanjem sem se začela ukvarjati že v vrtcu.


Kaj te je navdušilo, da si začela risati?

Ne spomnim se ravno, kaj me je navdušilo, ampak moj dedi zelo lepo riše in je mogoče tudi to pripomoglo k temu, da sem vzljubila risanje.


Ali imaš namen nadaljevati šolanje na umetniški šoli?

Ne, ampak bo pa risanje zagotovo še naprej moj hobi in se bom z njim ukvarjala tudi, ko bom starejša.


Si že kdaj obiskovala kakšen umetniški tečaj?

Ja, v petem in šestem razredu sem hodila na izbirni predmet likovno snovanje, letos pa sem šla na tedenski tečaj v likovno šolo v Ljubljani. Ta tečaj sem obiskovala vsako popoldne po tri ure.


Kaj ti pomeni umetnost?

Umetnost ima zame velik pomen, ker se, ko rišem, lahko sprostim in ko mi uspe ustvariti kaj lepega, sem ponosna in vesela, da mi je to uspelo.


Pripravila: G. G.








39 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page