top of page
  • gajcigorsek

KAKO DO POPOLNEGA BOŽIČNEGA DARILA?


Začel se je december in z njim celomesečno obdarovanje. Marsikdo se med vsemi temi stvarmi in nasveti težko znajde in prav s tem namenom sem ti pripravila kratek načrt stvari, kaj naj bi vsebovalo popolno darilo. K razlagi pa sem pripela fotografije svojega darila za prijateljico.





Torej vsako popolno darilo bi lahko razdelili na 5 različnih delov, podobno kot naša čutila:

- Nekaj za VOHATI (sveče, parfumi, rože, eterična olja, mila …)

- Nekaj za SLIŠATI (slušalke, zvočni posnetek …)

- Nekaj za TIPATI (mehka odeja, masažno olje, plišasta igrača, brisača …)

- Nekaj za OKUSITI (najljubša sladkarija, pijača te osebe ...)

- Nekaj za SPOMIN (prijateljska ogrlica, skupna fotografija, vstopnice za kino …)

Čeprav imamo zdaj smernice, kako začeti, moramo to osebo dobro poznati oz. se pozanimati, kaj ima ta oseba rada. To pri meni ni bil problem, vi pa lahko to izveste s pomočjo kakšnega tesnega prijatelja te osebe.

1. PRIPRAVA STVARI

Najprej vse stvari pripravimo. Jaz sem kupila naslednje:

- Parfum ter mleko za telo.

- Na snapchat sem ji poslala zvočno čestitko.

- Dekorativno odejo.

- Njeno najljubšo sladkarijo.

- Skupno fotografijo.

- Ličila.

- Krtačo.



2. VSE LEPO ZAVIJEMO

Vsi smo veseli darila, ki je lepo zavito. Zato bodi ustvarjalen/na in si zamisli unikatno podobo darila. Jaz sem svojega zavila sicer bolj klasično, a vseeno prisrčno.


UPAM, DA SEM TI POMAGALA!

VESELE PRAZNIKE TI ŽELIM!

Pripravila: N. M.

23 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page