top of page
  • gajcigorsek

INTERVJU BIVŠIH UREDNIC KATJE MAJHEN in TIE ANE ANDREJC.


Lansko šolsko leto 2020/2021 sta bili pri izbirnem predmetu ŠOLSKO NOVINARSTVO urednici časopisa:

Piksli Tia Ana Andrejc in časopisa Kajuhovc Katja Majhen.

Svoji deli sta opravili vrhunsko. Ker pa nas je zanimalo njuno mnenje in kako se jima je zdelo, ko sta pisali članke in vodili ekipo smo jo povprašali z nekaj vprašanji , dali pa sta nama tudi kakšen nasvet.

Za njun čas se zahvaljujemo vsi člani časopisa .

Potrudili se bomo, da naša generacija leta 2021/2022 opravi to tako kot je prejšnja, da vas bomo zabavali z aktualnimi temami predvsem pa ,da boste ob branju našega časopisa na obraz pririsali nasmešek ob kakšni srhljivi zgodbi pa tudi strašen obraz.

Letos smo uvedli novost in bomo imeli samo en časopis PIKSLI. Menimo, da je bolje, da vsi skupaj sodelujemo, saj poznate pregovor : ,,Več glav več ve! ''

Tukaj pa si preberite kaj sta dekleti dejali oz. odgovorili na vprašanja:


TIA ANA ANDREJC


1.Kaj si pričakovala od šolskega novinarstva?

,,Od šolskega novinarstva sem pričakovala predvsem zabavo, da se bom kaj novega naučila, začela bolje delati oz. sodelovati v skupini ter lažje komunicirala z ljudmi ter člani skupine, in se naučila še ostalih prvin, ki so pomembne za novinarja.''

2.Komu bi predlagala da se prijavi na šolsko novinarstvo?

,,Predlagala bi otrokom ter najstnikom , ki radi sprašujejo, delajo z ljudmi nimajo treme, jih veliko zanima ter imajo mirne živce.''

3.Kako se ti je zdelo na izbirnem predmetu šolskem novinarstvu?

,,Šolsko novinarstvo mi je bilo kot predmet všeč veliko sem se naučila ampak je pa tudi zelo zahtevno predvsem vsklanjevanje s šolo, ocenami, obšolskimi dejavnostmi ampak mi še vseeno ni žal, da sem pridobila nove izkušnje.''


4.Kaj ste naredili v skupini ob morebitnih nesoglasjih?

,,Ja tudi nesoglasja so se dogajala ampak ne glede na vse smo morali ohraniti mirne živce, se pogovoriti, poslušati želje ostalih sošolcev, se uskladiti. Če nam pa ni šlo smo pa za pomoč prosili učitelja.''

5.Kako si prišla do ideje za pisanje člankov?

,,Ideje sem velikokrat našla težje kot sem si mislila ampak sem jih vseeno poskušala črpati iz vsakdanjega življenja, mojih hobijev, življenskih dogodkov, a vseeno sem morala biti pazljiva s tem da so primerni tako za mlajše kot za starejše saj časopisa ne beremo samo mi. Sem pa spremljala tudi novice, spraševala lastne vire za slike zgodbice itd.''

6.Kaj bi predlagala bodočim novinarjem?

,,Predlagala bi jim predvsem to da se poslušajo med seboj, sodelujejo in ,da se med seboj ne “napadajo ” če morda kdo zamudi datum oddaje. Se morajo pa tudi člani skupine zavedati ,da imajo uredniki veliko dela z urejanjem časopisa saj to ni tako enostavno kot izgleda povem iz lastnih izkušenj.

Tia Ana Andrejc pa je še dodala, da ne smemo pozabiti da so članki naši ter ,da moramo v vsako besedilo dati delček sebe ter na koncu zapečatiti svoje ime.''

7.Kater članek si si najbolj zapomnila?

,,Najbolj sem si zapomnila članek o intervjuju z pravo novinarko pri katerem sem morala veliko komunicirati z ljudmi se vsklajevati, veliko pisati, urejati ampak je bilo na koncu vredno saj mi je članek uspel tako kot sem si ga zamislila ter dala vanj velik del sebe kar mi je še bolj všeč.''





KATJA MAJHEN


1.Kaj si pričakovala od šolskega novinarstva?


,,Pravzaprav lahko povem, da sem od celega začetka mislila, da bo to nezanimivo, kar nekaj. S časoma pa so me postavili za urednico ter sem ugotovila, da je to zelo zanimivo in da bi bila škoda, če pri tem ne bi sodelovala.''


2.Komu bi predlagala, da se prijavi na šolsko novinarstvo?

,,Šolsko novinarstvo predlagam vsem, ki jih zanima to področje, važno je, da se zabavaš. Vsem učencem, ki jih to zanima delo novinarjev.''


3.)Kako ti je bilo všeč novinarstvo?

,,Meni osebno zelo zanimivo.''


4.Kaj ste storili v ekipi ob morebitnih nesoglasjih?

,,Nesoglasij večinoma ni bilo saj sem s puncami s katerimi sem sodelovala bila v istem razredu ter smo se načeloma v vsem strinjale.''


5.Kako si prišla do ideje za pisanje člankov?

,,Za pisanje člankov sem iskala inspiracijo predvsem iz portala 24.ur,ko sem našla inspiracijo sem ugasnila računalnik in sama na cel list papirja napisala besedilo ter vse to zapisala v datoteko Word.''


6.Kaj bi predlagala bodočim šolskim novinarjem in ali bi kaj spremenila?

,,Bodočim novinarjem bi pravzaprav predlagala naj se pri predmetu čimbolj zabavajo, da so čimbolj razgledani in to je to.

Spremenila ne bi nič.''


7.Kako se ti je zdel učitelj? Si bila z njim zadovoljna?

,,Zdel se mi je z vsemi enakovreden, za učitelja tega predmeta moraš biti zelo dober in marsikdo tega ne bi zmogel.''


8.Še imaš kakšno sporočilo za bralce in ostale ?

,,Sporočilo imam za novinarje, da se naj zabavajo in naj bodo kar se da odgovorni, saj imajo to uredniki zelo radi.

Bralcem in ostalim pa sporočam, da naj berejo članke saj so bili do sedaj zanimivi.''


ŠE ENKRAT SE VAMA ZAHVALJUJEMO ZA VSE.!


L.Š. in M.K.

33 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page