top of page
  • gajcigorsek

DRUGA PRILOŽNOST – Alina Urbanc

Updated: Jun 29, 2022

Verjetno si že slišal/a o nagradnem natečaju A (se) štekaš?!?, ki so ga pripravili na postaji Živ?Živ! Na natečaju so učenci in brezposelni dijaki pripravili literarni ali video prispevek o duševnem zdravju, ki so ga izdelali sami. Iz naše šole se je pod mentorstvu učitelja Tomaža Repenška na natečaj prijavila tudi učenka devetega razreda Alina Urbanc. Alina je z literarnim delom, ki ga je poimenovala Druga priložnost zmagala in dobila darilni bon v vrednosti 40 eurov za nakup v poslovalnicah Mladinske knjige. Alina je tudi odgovorila na nekaj vprašanj, ki smo ji jih zastavili.

Kje si izvedela za natečaj A (se) štekaš?

Za natečaj mi je povedal ter mi ga tudi predstavil učitelj Tomaž Repenšek.

Zakaj si se odločila sodelovati v prav tem natečaju?

Za sodelovanje sem se odločila, ker se mi zdi ta tema pomembna in ker sem želela tudi na tem področju izpostaviti svoje mnenje.


Ali si besedilo napisala sama ali ti je pri pisanju kdo pomagal?

Besedilo sem napisala čisto sama, takšna so bila tudi navodila.


Dobila si tudi nagrado, ali si jo že izkoristila oziroma kaj si si/boš s tem kupila? Nagrade še nisem izkoristila, verjetno si bom kupila šolske potrebščine za novo šolsko leto ali pa kakšno knjigo. O tem še nisem veliko razmišljala.


V povezavi z natečajem A (se) štekaš? torej o temi duševno zdravje smo naredili tudi anonimno anketo, tukaj pa so predstavljeni rezultati.

Največ ljudi, ki je anketo izpolnilo – 81%, je starih od 10 do 18 let. 9 % anketirancev je starih od 19 do 32 let. 10 % pa je starejših od 32 let.


Drugo vprašanje je bilo: Kakšne oblike pomoči za duševno zdravje dobro poznaš?



Si že kdaj razmišljal o samomoru?



Poznaš koga, ki je naredil samomor?



Pripravila: H. T.



16 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page